Чтобы получить справку о прописке, херсонцам приходиться побегать

29.08.2017
5833
Чтобы получить справку о прописке, херсонцам приходиться побегать
Жительница Херсона Ольга Орлова на своей странице в Фейсбук рассказала историю о том, как она пыталась взять на себя и маленького сына справку в отделе регистрации места жительства:

"Отож, мій ранок почався сьогодні о 5:34. 
Сьогодні - важливий день: отримання довідки у міськраді!!!
Вже о 7 ранку (за дві хвилини 06:58) я була біля центрального входу (для достовірності інформації є нижче прямий ефір з місця події). 
1. О 7 ранку вже було близько 50 осіб, бажаючих взяти талон на "відвідування" спеціалістів з питань прописки/виписки/реєстрації громадян 
2. О 7 ранку я була єдина із електронним талоном. 
3. На моєму талоні вказано "час прийому" - 07:00. І ось малеееенька, але дуже цікава ремарка: час роботи відділу з прийому громадян 08:00; а час початку видачі талонів - 07:30. Питання: нахіба ми тут з 7 ранку (не говорячи про людей, які займали чергу на талони ще о 5)?
4. Дочекались ми початку прийому. Тут позитивні моменти: є ксерокопія по 1 гривні, яка також відчиняться о 8:00; черга (за великим рахунком) рухалась досить швидко. Мій номер був "33", тому вже о 8:30 я присіла на крісло (місце 1) поруч із головним спеціалістом відділу реєстрації місця проживання осіб Мартинець Ірини Анатоліівни. І тут - почалось :)
Замість "доброго ранку" я почула: "А Вы взяли один или два талона?" 
Скажу чесно - оторопіла. По-перше, від відкритого якогось "прєзрєнія" з боку головного спеціаліста, а, по-друге, не розуміла чому мені потрібно брати два талони. 
Ясно, що можна довго говорити про суб'єктивне сприйняття прєнєбрєжитєльності, але, якщо я відчуваю, що мені некомфортно, незручно, соромно і образливо - то ...напевне (це ствердження) спеціаліст має змінити манеру спілкування, адже вона представляє державну службу! Вже не говорячи, про спілкування державною мовою! 
... 
так, це був такий собі ліричний відступ. 
Далі, вказавши на мій ляп із одним талоном, спеціаліст повідомила мені, що зможе видати лише одну довідку. 
І тут мені стало не по-собі: прочекавши годину на холоді, а потім ще 30 хвилин в тотальній задусі - я маю повторно пройти цей шлях. 
Цікавлюсь - де є інформація, щодо зміни у правилах видання довідок, що треба брати тепер окремі довідки на себе і на дитину!!! 
- Відповідь - скрізь. 
- Питаю, на сайті є?
- Так!
Іду на сайт. Шукаю. Немає. 
Даю телефон спеціалісту. Прошу, щоб пальчиком ткнула. Але й вона не знаходить. Проте стверджує, що "ІТ-спеціалісти завірили її, що така інформація там ж!"
Ок.
Далі, спеціаліст наголошує, що ця ж інформація є на стенді (паралельно намагаюсь "донести" до спеціаліста, що в Дніпровському СОБЕСі про це інфи немає - тщєтно!
Домовляємося, що довідку виписують лише на мене. 
Приносять документи по реєстрації. Треба зробити ксерокопію! 
Дивлюсь, а там не записаний мій синочок! І тут мене "порвало". Підіймаю очі на гол.спеца, мовляв "А де мій син?" 
Відповідь вбила наповал! 
- Він у Вас не прописаний!!!!!!!

Як це не прописаний! У вересні 2015 року прописали! ....Вже двічі брала у вас тут довідки!!!! 
..Йду за ксерокопією. Повертаюсь. 
"Наш відділ створений у 2016 році, отже ті, хто передавали нам ці документи не зробили! "

Тобто, розумієте? Винні всі - СОБЕС, ОСББ (прєдсєдатєль), ІТ-спеціалісти! 
Я! 
Але НЕ ВОНИ! Не Гол.спеціалісти!!!! 
Мене ткнули на стенд, де мовляв ВСЕ написано! Фотку "всьогонаписаного" долучу!!! А ще мене відправили на 4 поверх в 4-ста якийсь там кабінет (так і сказала гол.спец, бо номер не пам'ятали) - відділ інформаційних звернень :) 
___________
Спробувала записатись на завтра в Інтернеті. Вже не працює. На післязавтра теж :) 
_____________
Мда..... Полегшення і покращення".

Как получить необходимую справку: к услугам херсонцев все круги ада
Как получить необходимую справку: к услугам херсонцев все круги ада

Как получить необходимую справку: к услугам херсонцев все круги ада
Как получить необходимую справку: к услугам херсонцев все круги ада
Как получить необходимую справку: к услугам херсонцев все круги ада
Как получить необходимую справку: к услугам херсонцев все круги ада
Как получить необходимую справку: к услугам херсонцев все круги ада
Как получить необходимую справку: к услугам херсонцев все круги ада
Как получить необходимую справку: к услугам херсонцев все круги ада
Как получить необходимую справку: к услугам херсонцев все круги ада

 

Читайте еще

Как выбрать ювелирные изделия для ребенка?
Выбор ювелирных изделий для детей — это не только вопрос стиля, но и заботы о безопасности и комфорте маленького владельца. Правильные украшения, отмечают в ювелирном магазине Poli Jewelry, могут стать отличным подарком...
14 часов назад
100
Приклады для АК 74: обзор лучших моделей 2024 года
Приклады для АК 74 пользуются большой популярностью благодаря своим техническим характеристикам. Среди их преимуществ выделяют: комфорт в процессе использования, гибкая регулировка длины, минимальная отдача и приятна цена. Каждый приклад на акс 74...
18.10.2024
1650
Секрети вибору жіночих кросівок
Вибір жіночого спортивного взуття – це не лише питання моди та стилю, але й комфорту, зручності та здоров'я ваших ніг. Кросівки жіночі мають бути не тільки красивим, але й функціональним, враховуючи особливості...
17.09.2024
3900
Berita Bersinergi Dengan PLKB Dan Puskesmas, KUA Pondok Kelapa Adakan Bimwin Mandiri Bersinergi Dengan PLKB Dan Puskesmas, KUA Pondok Kelapa Adakan Bimwin Mandiri
Bersinergi dengan Petugas Lapangan Keluarga Berencana (PLKB), Puskesmas Srikuncoro Puskesmas Sidodadi dan Puskesmas Pekik Nyaring, Kepala Kantor Urusan Agama (KUA) Kecamatan Pondok Kelapa Imam Setiawan, MHI bersama Penghulu dan Penyuluh melaksanakan Bimbingan...
02.09.2024
5459
Вверх