Чтобы получить справку о прописке, херсонцам приходиться побегать
"Отож, мій ранок почався сьогодні о 5:34.
Сьогодні - важливий день: отримання довідки у міськраді!!!
Вже о 7 ранку (за дві хвилини 06:58) я була біля центрального входу (для достовірності інформації є нижче прямий ефір з місця події).
1. О 7 ранку вже було близько 50 осіб, бажаючих взяти талон на "відвідування" спеціалістів з питань прописки/виписки/реєстрації громадян
2. О 7 ранку я була єдина із електронним талоном.
3. На моєму талоні вказано "час прийому" - 07:00. І ось малеееенька, але дуже цікава ремарка: час роботи відділу з прийому громадян 08:00; а час початку видачі талонів - 07:30. Питання: нахіба ми тут з 7 ранку (не говорячи про людей, які займали чергу на талони ще о 5)?
4. Дочекались ми початку прийому. Тут позитивні моменти: є ксерокопія по 1 гривні, яка також відчиняться о 8:00; черга (за великим рахунком) рухалась досить швидко. Мій номер був "33", тому вже о 8:30 я присіла на крісло (місце 1) поруч із головним спеціалістом відділу реєстрації місця проживання осіб Мартинець Ірини Анатоліівни. І тут - почалось :)
Замість "доброго ранку" я почула: "А Вы взяли один или два талона?"
Скажу чесно - оторопіла. По-перше, від відкритого якогось "прєзрєнія" з боку головного спеціаліста, а, по-друге, не розуміла чому мені потрібно брати два талони.
Ясно, що можна довго говорити про суб'єктивне сприйняття прєнєбрєжитєльності, але, якщо я відчуваю, що мені некомфортно, незручно, соромно і образливо - то ...напевне (це ствердження) спеціаліст має змінити манеру спілкування, адже вона представляє державну службу! Вже не говорячи, про спілкування державною мовою!
...
так, це був такий собі ліричний відступ.
Далі, вказавши на мій ляп із одним талоном, спеціаліст повідомила мені, що зможе видати лише одну довідку.
І тут мені стало не по-собі: прочекавши годину на холоді, а потім ще 30 хвилин в тотальній задусі - я маю повторно пройти цей шлях.
Цікавлюсь - де є інформація, щодо зміни у правилах видання довідок, що треба брати тепер окремі довідки на себе і на дитину!!!
- Відповідь - скрізь.
- Питаю, на сайті є?
- Так!
Іду на сайт. Шукаю. Немає.
Даю телефон спеціалісту. Прошу, щоб пальчиком ткнула. Але й вона не знаходить. Проте стверджує, що "ІТ-спеціалісти завірили її, що така інформація там ж!"
Ок.
Далі, спеціаліст наголошує, що ця ж інформація є на стенді (паралельно намагаюсь "донести" до спеціаліста, що в Дніпровському СОБЕСі про це інфи немає - тщєтно!
Домовляємося, що довідку виписують лише на мене.
Приносять документи по реєстрації. Треба зробити ксерокопію!
Дивлюсь, а там не записаний мій синочок! І тут мене "порвало". Підіймаю очі на гол.спеца, мовляв "А де мій син?"
Відповідь вбила наповал!
- Він у Вас не прописаний!!!!!!!
Як це не прописаний! У вересні 2015 року прописали! ....Вже двічі брала у вас тут довідки!!!!
..Йду за ксерокопією. Повертаюсь.
"Наш відділ створений у 2016 році, отже ті, хто передавали нам ці документи не зробили! "
Тобто, розумієте? Винні всі - СОБЕС, ОСББ (прєдсєдатєль), ІТ-спеціалісти!
Я!
Але НЕ ВОНИ! Не Гол.спеціалісти!!!!
Мене ткнули на стенд, де мовляв ВСЕ написано! Фотку "всьогонаписаного" долучу!!! А ще мене відправили на 4 поверх в 4-ста якийсь там кабінет (так і сказала гол.спец, бо номер не пам'ятали) - відділ інформаційних звернень :)
___________
Спробувала записатись на завтра в Інтернеті. Вже не працює. На післязавтра теж :)
_____________
Мда..... Полегшення і покращення".