В Херсоні авторам проєктів Громадського бюджету розповіли “Як і де зібрати голоси, щоб перемогти?”
В Херсоні, 11 та 12 серпня у арт-просторі “Freedom” відбулися перші дві лекції з серії “Як і де зібрати голоси, щоб перемогти?” від “Школи Громадського бюджету”.
На заході загалом були присутні 13 авторів проєктів Громадських ініціатив, серед яких і освітні, і інфраструктурні, і туристічні.
Час плідної праці, завдяки чудовій атмосфері, плинув непомітно.
На початку заходу тренерка з “Громадського Бюджету Херсона-2021” Ірина Саліхова зробила бриф-нагадування основних аспектів та правил голосування через електронну платформу “Громадський Бюджет”.
Розповіла про специфіку авторизації на платформі, географічні та вікові обмеження для голосуючих, про процедуру голосування оффлайн, та необхідність допомоги у процедурі голосування літніх людей (їх особистого гайду).
Всі учасники мали змогу поспілкуватися, задати найактуальніші питання та дізнатися секрети селф-промоушену через соціальні мережі, ЗМІ та через вуличні акції.
Авторам розповіли, як використовувати різні канали промоушену для збору голосів за необхідні проєкти: від особистих зустрічей, до співпраці з ОСББ та колаборації із авторами інших проєктів. На останньому пункті, доречі, організатори освітнього заходу зробили особливий акцент, посилаючись на те, що авторів проєктів об'єднує єдина мета - зробити Херсон кращим містом!
Нагадуємо, що триває реєстрація на лекції 17 та 20 серпня. Тому не вагайтеся та реєструйтеся на наступні заходи вже зараз:
17/08/2021 15:00 “Майстерня Як і де зібрати голоси, щоб перемогти?” Посилання для реєстрації: https://forms.gle/joNW1Hu3zuivB4bo6
20/08/2021 10:00 “Майстерня Як і де зібрати голоси, щоб перемогти?” Посилання для реєстрації: https://forms.gle/dT5jHjJaGek1MbaR7
Захід відбуватиметься за адресою: Університетська, 31 一 арт-простір "Freedom"!
Чекаємо на Вас!
*Інформаційна та промоційна кампанії Громадський бюджет Херсон на 2021 рік проводяться інтернет - ресурсом Kherson.net.ua, на волонтерських засадах громадською організацією «Рух сучасних жінок» та за підтримки Херсонської міської ради.